Hledáme sympatického kolegu či kolegyni do našeho se rozrůstajícího týmu v kanceláři v centru Prahy,
a to na volné pozice ASISTENTKA / OFFICE MANAGER na plný úvazek.
Náplň práce:
- administrativní podpora managementu společnosti
- zajišťování plynulého chodu recepce - vyřizování telefonů, přepojování na účetní či daňového poradce; péče o návštěvy
- Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance (podklady pro obchodní smlouvy, plné moci s klienty a pod)
- Hlídání splnění zákonných termínů
- Obsluha datových schránek
- Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické
- Organizování pracovních cest (vlak, ubytování)
- Objednávání květin, dárků pro obchodní partnery apod.
- Archivace dokumentů
- Zajišťování kancelářských potřeb včetně kávy, vod, atd.
- Vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky (scanner, záznamník, kopírka, ...)
- správa firemní pokladny
- vystavování faktur společnosti, zaúčtování přijatých faktur a pokladních dokladů
- správa vozového parku
Co od Vás požadujeme?
- znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- práce na PC (excel, word, outlook apod.)
- spolehlivost, pečlivost, logické uvažování
- loajalitu, proaktivitu
- znalost NJ nebo AJ na komunikativní úrovni
- řidičské oprávnění sk. B
- nebát se komunikace po telefonu (i se zahraniční klientelou)
- znalost základů účetnictví vítána
Co Vám nabízíme?
- zázemí stabilní české společnosti
- příjemné pracovní prostředí v menším kolektivu
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- zaměstnanecké benefity - stravenky, občerstvení na pracovišti, příspěvek na MHD, jazykové vzdělávání, FKSP
- firemní teambuildingové akce