Kariéra

Hledáme sympatického kolegu či kolegyni do našeho se rozrůstajícího týmu v kanceláři v centru Prahy,

a to na volné pozice ASISTENTKA / OFFICE MANAGER na plný úvazek.

 

Náplň práce:

  • administrativní podpora managementu společnosti
  • zajišťování plynulého chodu recepce - vyřizování telefonů, přepojování na účetní či daňového poradce; péče o návštěvy
  • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance (podklady pro obchodní smlouvy, plné moci s klienty a pod)
  • Hlídání splnění zákonných termínů
  • Obsluha datových schránek
  • Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické
  • Organizování pracovních cest (vlak, ubytování)
  • Objednávání květin, dárků pro obchodní partnery apod.
  • Archivace dokumentů
  • Zajišťování kancelářských potřeb včetně kávy, vod, atd.
  • Vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky (scanner, záznamník, kopírka, ...)
  • správa firemní pokladny
  • vystavování faktur společnosti, zaúčtování přijatých faktur a pokladních dokladů
  • správa vozového parku


Co od Vás požadujeme?

  • znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • práce na PC (excel, word, outlook apod.)
  • spolehlivost, pečlivost, logické uvažování
  • loajalitu, proaktivitu
  • znalost NJ nebo AJ na komunikativní úrovni
  • řidičské oprávnění sk. B
  • nebát se komunikace po telefonu (i se zahraniční klientelou)
  • znalost základů účetnictví vítána


Co Vám nabízíme?

  • zázemí stabilní české společnosti
  • příjemné pracovní prostředí v menším kolektivu
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • zaměstnanecké benefity - stravenky, občerstvení na pracovišti, příspěvek na MHD, jazykové vzdělávání, FKSP
  • firemní teambuildingové akce